Filistin İslami Direniş Hareketi (Hamas)’ın üst düzey yetkililerinden biri, Siyonist rejimi Gazze’de ateşkesi ihlal etmesi konusunda uyardı.
Lübnan’ın El Sefir gazetesinin bugünkü haberinde, Hamas’ın üst düzey yetkililerinden Muşir El Mısri yaptığı açıklamada, Gazze Şeridinde kargaşaların devam etmesi ve ateşkesin Siyonist rejim tarafından ihlal edilmesinin, Hamas yetkililerinin öfkesinin artmasına sebep olacağını belirtti.
Muşir El Mısri açıklamalarının devamında, Siyonist rejimin Gazze Şeridinde ateşkesi ihlal etmesinin sonuçlarına katlanması gerektiğini, zira Filistinli mücadelecilerin İsrail’in saldırılarını karşılıksız bırakmayacaklarını kaydetti.
Siyonist rejim savaş uçakları Perşembe sabahı Gazze şeridinde Hamas’ın Gazze’deki bir üssünü hedef aldılar.
Siyonist rejimin Temmuz 2014 yılındaki 50 günlük Gazze savaşında 2 bini aşkın Filistinli şehit olmuş ve 11 bini aşkın Filistinli de yaralanmıştı.
Irkçı rejimin sözkonusu saldırıları ardından, Mısır’ın arabuluculuğu ile Siyonist rejim ve Filistin İslami Direniş Hareketi (Hamas) arasında ateşkes anlaşması imzalanmış, fakat işgalci rejim Gazze’ye yönelik saldırılarını aralıksız sürdürerek, söz konusu anlaşmayı sürekli ihlal ediyor.
